Nytt år

Jag har inte varit på sånt blogganhumör nu på jullovet. Förra veckan var jag hos min pojkvän i några dagar men vi firade nyåret hos en av min kompis. Jag hade det i alla fall roligt då. :) Men julen for över snabbt och jag önskar det ännu var ännu en vecka kvar av lovet. Men tillbaka till skolan igen i måndag. Trots att jag bara har 21 skoldagar kvar i gymnasiet och sen är det OHI ON!! altså det är över. Men de skoldagarna är ändå tråkiga då man förstås har prov och nu kämpar jag med att läsa en bok som jag ska ha färdigt läst tills tisdag. Sen ska jag skriva en bokrapport och en materialbaserad uppsats. Så går det då man gör allt i sista minuten, stress stress stress. Men jag har gjort upp en plan i mitt huvud så förhoppningsvis får jag det färdigt i tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0