Tatuering

All stress är över för första perioden i en Abiturents värld. Idag började den andra perioden. Jag har tänkt länge att jag skall skaffa en tatuering, men motivet har jag tänkt på länge. Nu när jag är 18 behöver jag inte mina föräldrars lov heller. Men nu har jag i alla fall bestämt vad jag vill tatuera. Jag vill ha en vit ros ovanför skulderbladet. Det skulle vara så fint och jag som älskar rosor :) Sku va fint med denhär bara att den då sku vara vit.
rose
Jag var också och shoppade i tisdags med min mamma. När jag slutade skolan for vi till Salo. Jag ville ha nya jeans men jag hittade ingenstans några passliga för mig. Så igår beställe jag jeans från H&M och jag får dem om 2 veckor. Hoppas dom då passar åt mig för jag behöver dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0