Farsdag

Idag är det farsdag. Vår familj brukar vanligtvis stiga upp och laga morgonmål åt pappa före han vaknar. Men det var lite annprlunda i år. Min mamma och pappa var i Nådendal övernatt så vi kunde inte direkt gratulera honom med frukost. Dessutom var jag och min pojkvän ensam hemma då min bror inte kom hem från militären detta veckoslut. Annars brukar vi också gratulera farfar och morfar men de finns inte längre i denna värld. Men i alla fall när mamma och pappa var borta så bakade jag och min pojkvän en kaka till min far. Han blev förstås glad när han kom hem. Chokladkakan blev god fast den var mjölkfri då min pappa inte kan äta mjölkprotein. Den blev lite platt och jag fick en underlig känsla i magen för den blev så kompakt.
pappa
pappa2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0