Sommar!

Fick sommarlov i lördag! Denhär veckan ha börjat jättevarmt, sådär över 30 grader i solen :) Så varmt att man int kan vara direkt i solen men ja e inne istället. För jag städar! Ja försöker dela upp mina skolböcker och se hur mycket jag måste betala åt min bror... Lättare sagt än gjort. Igår sent på kvällen klippt jag min pannlugg, de e lättare så behöver man int gå till frissan varje gång. Ja bryr mig int heller om de blev lite snett.

På avslutingen var det tråkigt, nämligen studentdimission o fick sitta där i 2 timmar o bara lyssna. Inget stipendium fick man heller, de enda jag fick var sjukt i rumpan. Men sen efter det så fick vi våra betyg och... räkningen till höstens studentskrivningar! Jag ska skriva finska och geografi i höst, finskan ska ja skriva på min 18 års födelsedag, fin present man får. Höhö... Men efter det fick vi fara hem o börja vårt sommarlov, jag tog hem två konsteverk jag hade lagat i skolan. Denhär heter ''Dödens oundviklighet''.

Döden

Men ja har städning på gång. Ja börja städa igår men på grund av hettan går de långsammare än annars. Ja har så mycket damm på hyllorna att ja bara måst städa. Ja har musik på från youtube så att ja int får de helt tråkigt :) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0