Hemma igen

De ha vari ett jättebra veckoslut för mig, de enda dåliga va att den tog slut för snabbt. På fredagen for ja till min älskling, då gjord vi int så mycket förutom att vi for till en grillkiosk efter mat. På lördagen va det meningen att vi sku fara o shoppa, men pga värmen mådd ja helt dåligt och så att ja int hadd nån lust. Senare dock for vi och köpa en fläkt som var ett bra inköp och till mat åt vi pizza. Senare på kvällen for vi o sola, de va först sådär halv 8 så solen va int så stark mera. Vi sola kanske en halv timme. Ännu senare såg vi på en film och åt glass. Namm... Ja tror vi somna halvvägs på filmen för jag kommer iaf int ihåg va de händ i slute. Idag ha de också vari jättevarmt. Vi ha egentligen int gjort så mycket idag, kört runt i stan, köpt mat från en grillkiosk och åt ute nära vattnet. Sen skjutsa han mig o min kompis hem. Ja saknar han redan, o nu e de två veckor före ja sir han igen.

En bild från när vi gick ti ställe där vi sku sola:

Uuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0