Tankar

Ja saknar min pojkvän oändligt mycket fast ja såg han för 7 timmar sen. Vi ha snart varit tillsammans i 10 månader, o vi ser varandra på veckosluten. Nackdelen med att man bor så långt ifrån varandra. Mitt rum: ser fotfarande likadant ut sen ja skrev mitt senaste inlägg, stökigt med massor av saker på sängen. Ja känner mig deprimerad, lyssnar på musik o ska nog försöka fortsätta städa. Ja har de probleme att ja har för mycket saker o vet int vart ja ska sätta dom. Ja har ju så litet rum också. Min säng tar ju halva rummet ungefär. Oh, ja har ju sportlov denhär veckan så ja får sova hur mycket jag vill! Trots det har ja skolsaker att tänka på, ja har det stressigt hela tiden. Ja blir glad sen när ja int behöver tänka på skolan hela tiden. Denhär perioden måst ja läsa en modersmålsbok och en finskabok. Ja som int annars läser måst iaf läsa 400 sidor på en månad. De e ju int så mycket men ja sku endå int orka. Neej, nu måst ja fortsätta städa så ja nångång får de färdit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0