Hmm...

Jag e int just den mest aktiva bloggaren som finns. Men just nu vill ja skriva av mig lite. Min pojkvän for hem idag, kommer tillbaka på torsdag men jag saknar han endå. Ja känner mig lite deprimerad pga längtan till sommaren o all snö som finns. Jag tycker att de sku räcka me en månad snö i ett år istället för ungefär 5 månader som de e. Snön sku få smälta nu! Vi ha haft som mest ungefär -25 grader här, de räcker nog, de sku kuna bli +10 iställe. Jag får bättre tag på mina känslor också när ja lyssnar på musik. Jag skriver ganska råddigt men de e spn som jag e. Tex mitt rum e verkligen som ett bomnedslag. Ja börja städa idag också men de e nog fortfarande stökigt med en massa saker på sängen. Men nu hinner ja int skriva mera eftersom ja ska se på tv, Sturm der Liebe. De ha blivi ett av de några programmen som ja följer me nu för tiden. På min toplista står endå Desperate Housewives och Sex and the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0