Snart och sova

Idag har jag gjort mer än vad jag gjort på hela sommaren!! Låter ju som jättemycket men jag är en riktig latmask och inte gjort nästan någonting på hela sommaren. Hihi :) Tänkte berätta lite: På morgonen (ca halv 11) gick jag ut på en promenad, som jag ungefär aldrig gör. Jag joggade en stund och märkte att jag har dålig kondition. Kanske borde man promenera lite oftare? Ja, det skall jag försöka iallafall, varje morgon före morgonmål. När skolan börjar blir väl promenaden på kvällen istället, kanske det blir före också.
Men efter promenaden lagade jag frukost: stekta ägg, en semla och lite yoghurt. Efter det tvättade jag en mikrovågsugn, inte så viktigt... Sedan bar jag 6 stycken stolar till vårt garage, berättar kanske senare varför. Efter det räknade jag alla mina pengar jag har kvar efter shoppande och annat, jag har fått en massa centar överalltifrån så snart är det dags att föra till banken. Sen plockade jag från diskmaskinen... Sen blev det lite sortering av loppis saker, sen städade jag marsvinets bur. Sen, sen, sen... Sen blev det inget mer, jag tog en paus, åt mat och det blev ingen städning av mitt efteg rum :P Får väl börja med det imorgon. Godnatt!!
jhbkj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0