Shopping!

Hej bloggen! Idag har jag varit och shoppat. :) Jag brukar inte hitta en massa kläder, ibland hittar jag inte alls men idag hittade jag hela 5 klädesplagg. Haha. Jag har inte små mycket pengar så jag skulle inte ha kunnat köpa så mycket mera kläder heller. Jag köpte en kjol, bh och en klänning från H&M. Från Seppälä köpte jag en till kjol och från citymarket hittade jag ännu ett par bh:n. Plus att min mamma köpte en väska åt mig från click shoes som jag själv valde. :)
Väska
Väskan är designad av Daniel Ray.
HM
Ser grön ut men är egentligen ljusgrå, från H&M.
Seppälä
Kjol från Seppälä.
Mera bilder av klädrena har jag inte, men klänningen är vinröd, en passande färg på mig. :) Plus att jag tänkte köpa ett par sommarskor men hittade inget jag ville ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0