Hemma

Godmorgon bloggen. Nu är jag iallafall hemma från Ekenäs, kom hem  igår runt 7 tiden på kvällen. Har bara inte orkat skriva något. Jag har redan varit på länk och ätit morgonmål och snart ska jag läsa på studentskrivningar. På fredagen for jag till min älskling, han kom efter mig, så var vi på ö-marknaden och åt och sen for ti till hans. På kvällen for vi till Lidl, jag köpte en massa onödigt godis som tex små hamburgaren, choklad och lakrits.
jkx
Vi gjorde inget speciellt senare för vi var båda så trötta. På lördagen tänkte vi fara och shoppa men det blev inget av det, vi spelade några timmar, han på datorn och jag på playstation 2, spelade GTA san andreas. Sen for vi till butiken efter mat, medan vi åt såg vi på filmen Wall-E. På kvällen hoppade vi i duschen och gick i sängs. Sista dagen, söndagen, gjorde vi inte heller så mycket. På dagen for vi igen till Lidl och efter det till en kiosk efter mat, jag beställde en ägghamburgare, men den var så liten att jag inte ens blev mätt. Medan vi åt såg vi på Pans labyrinth. Efter filmen började jag packa och sen skjutsade han mig hem. Han var hos mig ca en timme före han for hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0