Brända popcorn!!

Jag lyckas nog med allting... Jag brände mina popcorn så det luktade brända popcorn i halva huset!! x) Hehe... Altså, jag sku laga popcorn före jag såg på ett program på tv, jag satte fel tid, undrade varför det inte poppade då det var 10 sekunder kvar så tog jag ut dom. Jag öppnade påsen och det rykte, jag hade ingen ide vad jag skulle göra med det!! Till slut stoppade jag det i lavuaren och hällde vatten i påsen x) Fortfarande 4 timmar efter luktar det brända popcorn. Jag är visst klok. Vill någon ha?! :P
Popcorn
Imorgon skall jag fara till Ekenäs till min älskling, jag vet inte om det blir så mycket bloggas på veckoslutet, men vi får se. Man vet aldrig hur upptagen man är med sin älskling som betyder allt för en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0