15 augusti

Godmorgon bloggen! Min plan var denna: stiga upp klockan 8, fara på länk, ta en dusch, äta morgonmål och fara till tandläkaren kvart före 10. Jag gjorde: steg upp klockan 9, sitter nu framför datorn och tandläkare kvart före 10. Om mina planer nångång sku gå som jag har planerat dom. Men nu måste jag iallafall klä på mig och äta någonting för jag ska och röntga tänderna om en halv timme. Efter det kommer jag hem och sen blir det en länk och dusch, efter det blir det ordentligt morgonmål och sen far jag kanske till butiken om jag behöver något. Halv 1 ska jag och köra till Salo. Hoppas denna plan funkar. :)

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas det går bra hos tandläkaren :)

2011-08-15 @ 08:39:55
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0